طراحی سایت

قالب وبلاگ

کل کل سرخابی ها

طراحی سایت


کل کل سرخابی ها
 
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

سلام بچه ها... ببخشید یه چند وقتی نبودم البته بودما ولی با این نتایج پرس حس اپ کردن واسم نمیموند!!!

اما حالا اومدو با یه مطلب از امپراطورمون افشین قطبی که ببینین توی جی لیگ ژاپن چه میکنه...

خب حالا خودتون بخونین!!!!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، سایت فیفا در مطلبی ضمن گفتگو با سرمربی ایرانی شمیزو اس پالس، نگاهی به وضعیت وی در لیگ ژاپن انداخته که با هم مرور می کنیم:

شمیزو اس پالس این روزها با هدایت افشین قطبی روند روبه رشدی را در فصل جدید جی لیگ پشت سر می گذارد و با گذشت 9 هفته از این رقابت ها، این تیم توانسته با 18 امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد و در رویای صدر نشینی باشد.

* آغاز نه چندان مطمئن در فصل جاری
تیم شمیزو اس پالس رقابت های این فصل را با یک شکست خفیف برابر ناگویا گرامپوس آغاز کرد، تا شروعی نه چندان مطمئن را در این فصل از رقابت های جی لیگ داشته باشد. اما برد خانگی برابر سانفرس هیروشیما این تیم را به رقابت های این فصل بازگرداند و هواداران را به تماشای رقابت های این تیم در جی لیگ بیش از پیش تحریک کرد. شاگردان قطبی با وجود آنکه در سومین دیدار خود در رقابت های این فصل از جی لیگ تا دقیقه 80 از قهرمان فصل قبل یعنی کاشیوا ریسول پیش بودند، در عرض تنها پنج دقیقه قافیه را به مدافع عنوان قهرمانی باختند تا دومین شکست این فصل را در کارنامه ثبت نمایند.


* پیروزی در دربی شیزوکا
شاگردان قطبی پس از آنکه دو شکست را در سه دیدار ابتدائی خود کسب کردند، روند پیروزی های خود را آغاز کردند و در سه دیدار پی در پی توانستند پیروزی های شیرینی را کسب کنند که مهمترین آن ها پیروزی در دربی سنتی شهر شیزوکا بود. دربی شهر شیزوکا یکی از مهم ترین دربی های جی لیگ محسوب می گردد که سابقه بسیار طولانی مدت دارد. دربی شهر شیزوکا از حساس ترین بازی های هفته ششم بود که هواداران فوتبال در ژاپن جدا از توجه به مسائل صدرنشینی، به این بازی چشم دوختند.

قطبی که سرمربیگری تیم پرسپولیس تهران و تیم ملی ایران را در کارنامه خود می بیند، در مصاحبه با سایت فیفا گفت: «در منطقه شیزوکا عشق و علاقه ویژه ای به فوتبال وجود دارد و این امر سبب شده است که دربی شهر شیزوکا معنی ویژه ای را برای هواداران و بازیکنان دو تیم جوبیلو ایواتا و شمیزو اس پالس پیدا کند. از دیدگاه من هواداران شمیزو بهترین هواداران در کل ژاپن هستند و ما با الهام گرفتن از حمایت بی قید و شرط آن ها توانستیم پیروزی ارزشمندی را در دربی شیزوکا کسب کنیم.»
قطبی در ادامه پیرامون جو جی لیگ این چنین گفت: «جو جی لیگ بسیار پر التهاب و رنگارنگ است، به طوریکه بیش از پیش بازیکنان و مربیان را به پیشرفت و رقابت تحریک می نماید. بنابراین ما نیز به دنبال آن هستیم تا با استفاده از امتیاز میزبانی در بالاترین سطح ظاهر شویم. ما می توانیم با ارائه یک فوتبال ترکیبی و سرعتی به پیروزی دست یابیم.»


* شکست برابر گامبا اوزاکای بحران زده
قطبی پس از آنکه سه پیروزی متوالی را کسب کرد و توانست به اوضاع خود در جدول رده بندی بهبود بخشد، به ناگاه برابر گامبا اوزاکا شکست سختی را متحمل شد تا امروز اختلاف خود با صدر را 5 امتیاز ببیند. این شکست عاملی بود تا هم پیروزی در دربی شیزوکا کمی تحت شعاع قرار گیرد و هم قطبی و شاگردانش از فکر پیروزی در دربی بیرون آیند و به آینده بنگرند.


* حماسه نه نفره در توکیو
شاگردان قطبی پس از شکست برابر گامبا اوزاکا قعر نشین بار دیگر اوج گرفتند و در مسیر پرواز خود از فراز مانعی به نام اف سی توکیو نیز گذشتند ولی با لشکری 9 نفره.
پیروزی برابر نماینده شهر توکیو در حالی بدست آمد که دو نفر از شاگردان قطبی از بازی اخراج شده بودند و شمیزو نه نفره به بازی ادامه می داد. اما تلاش و اراده تیمی شمیزو برای پیروزی توجهی به این قضیه نداشت و در نهایت با تک گل تاکاجی شمیزو به پیروزی شیرین و فراموش نشدنی دست یافت.



* صعود به رتبه دوم
شیمیزو در آخرین بازی خود با 3 گل تیم مشهور کاشیمیرا را در خانه شکست داده و با کسب رکورد صددرصد پیروزی خانگی به رده دوم جدول صعود کرد. آنها هفته آینده با تیم ولگاتاسندایی صدرنشین لیگ ژاپن بازی دارند و کسب پیروزی در این مسابقه می‌تواند آنها را به یک قدمی صدر جدول برساند، نتیجه‌ای که در تاریخ شیمیزو بی سابقه است.


* قطبی: یک تیم بین المللی می سازیم
قطبی در مورد پیوستنش به شمیزو و کار در جی لیگ این چنین گفت: «قبل از پیوستن به تیم شمیزو نیز بارها گفته بودم که جی لیگ برترین لیگ آسیا است و جاه طلبی در این لیگ می تواند زمینه ای برای اوج گرفتن باشد. پس از آنکه بیش از یک دهه در آسیا کار کردم، بسیار تمایل داشتم تا چالشی جدید را در ژاپن تجربه کنم. پس از آنکه باشگاه شمیزو از حضور من در این باشگاه استقبال کرد من پذیرفتم تا با همکاری مقامات این تیم، تیمی بین المللی را بسازیم.»
قطبی در ادامه خاطر نشان کرد که گرچه تیم شمیزو آنچنان قدرتمند نبوده است، اما سعی او بر این است تا باشگاه به یکی از قدرت های برتر ژاپن تبدیل گردد.


* نارنجی های جذاب
تیم قطبی ترکیبی از جوان های خوش آتیه و بازیکنان با تجربه و خوش نام است. شینجی اونو و تاکاهارا نمونه خوبی از باتجربه های تیم و ایشیجه نمونه خوبی از جوانان خوش آتیه تیم شمیزو می باشد.
قطبی ایشیجه را پدیده فوتبال ژاپن می داند، بازیکنی که در جام جهانی زیر هفده سال به عنوان برترین بازیکن آسیا شناخته شد.
وجود لژیونرهایی همچون الکس بروسک استرالیایی نیز تیم قطبی را بیش از پیش تقویت کرده است تا در جی لیگ برابر حریفان قدرت نمایی کند.
آنچه مسلم است شمیزو تیمی فراتر از شمیزو فصل قبل است و باید منتظر نتایج خوب از این تیم بود.

 

خب چطور بود؟؟ بدون نظر نرینا!!!!

راستی به امید برد پرسپولیس تو بازی فردااااا 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •